Tillbaka igen...


Nu har vi haft det riktigt bra i USA - har sett familjen, har varit mycket i solen, har varit på ett antal läger - ja, allt bara bra. Vi har överlevt "jet-lag" två gånger, och det blir enklare varje år nu att barnen är större.

Och vi har även fått en ny kusin, liten Josiah Hubert (Jed) som föddes den 2 juli. Det var roligt att vi kunde vara med, och att barnen fick träffa deras nyaste kusin.

Det var lite svårt att bestämma precis vad som Jed skulle få från oss... ABC Leksaker har så många roliga babyleksaker, och var och en har jag valt ut för att jag tyckte om den. Så vad skulle jag ta med till USA för min brors första barn, särskilt när jag inte visste vad den skulle vara, pojke eller flicka? Taggies var ett klart val, någonting som bebisen kunde använda på en gång. Grodan "Rabbit" följde också med - han passade med inredningen i rummet - grön och gul. Min svägerska tycker om musik, så det blev vattenflöjter (men det tar ett par år innan Jed är redo, även om svägerskan ville prova dem på en gång). Och "In the Pocket Baby" - en bra produkt med svenskt design som hon inte skulle få någonstans annat i USA. Allt annat får vänta ett par månader...

Karin har hållit allting på ABC Leksaker igång under juli-månaden, och nu är hon på semester så jag får klara allt själv... Vi ska se hur det går!

No comments: